Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 21:32 - продължение в лудницата 3
Автор: vippoker Категория: Забавление   
Прочетен: 5044 Коментари: 24 Гласове:
52

Последна промяна: 09.01.2011 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
невярвах, че има толкова много луди-блогъри, като мен.
май ще трябва и да си направим партия, ама партиите ми нявяват някъкви гадни асоциации, корупция, далавера и т.н. трябва да е нещо ново, чисто и неопетнено, както го е казал Левски - за чиста и свята република. и така реших да пусна мухата на моите комшии в блока (разбирай блок.бг). пръв се изказа Кушел той нали си е заклет бохем-демократ, сподели на всеослушание от деветия етаж - благодарение на мен, сте тук във този час, ако не бях аз, да пуша пред кристал в оня октомврийски ден нямаше да има интернет. тогава Чара, като се изчерви от яд, че написа чак "Политическите митове от прехода", а пък Катана (Сенсей на квадрат), реши "да не ги оставя на мира!" и зареди едни "тези, онези, тези, онези" като японски картечничар, по насъпващите янки. всички в блока залегнахме под креватите. В този момент извика Мамкаму "внимание! опасни живатни! пак!", при което ний аз, Усмивката999, Спароток, Вмир, Амрита, с аватарските физиономии търтихме да бегаме, към скривалището в мазето". по пътя към мазето ни пресрещна Севдабг, с един чувал картофи, салатки и мандарини и докато бегахме всички си мислехме - каква жена само, само как си върши работата. трябва да я поощрим с награда. Между втория и първия етаж, направо на земята беше седнала Маджиктарот, която обясняваше с усни и други части от тялото на Монализа121, Санде и Тили "Изкуството на войната или как да си направим любов". така добре го правеше, че ний останахме да я наблюдаваме в захлас. беше като дива лъвица-богиня,в този момент ни настигна Скарлет (о-хара), и тя бягаше от политическия белот на осмия етаж и задъхана извика "Позволи ми да съм капка нежност" с удивителен знак накрая, при което всички останахме като гръмнати и невярващи от дългата редичка (преоброих не по-малко от 60) чакаши са капка нежност, най отпреде разбира се беше Непросвет, Мия и така до Елинора и Долсинея. Как исках и аз капка нежност, но опашката беше голяма. продължихме към мазето.
спирам за момент, защото дъщеря ми каза, че е гладна, а тя е по-важна
следва продължение
всякаква прилика е невъзможна 
   






  



Гласувай:
53



1. dolsineq - "Трябвами глътка вода, ала жива, трябва ми тръпка Любов, но красива!"
09.01.2011 22:01
"Толкова много вода, а съм жадна,
Толкова много Любов, а е хладно!
Нежност край мене строи непозната,
Някъде изгрев гори над Земята!..."
http://vbox7.com/play:984e481c
цитирай
2. vippoker - такава те обичаме долсинея - все...
09.01.2011 22:05
такава те обичаме долсинея - всеотдайна,
ти си невероятна и толкова мила,
идвай в мазето
цитирай
3. dolsineq - такава те обичаме долсинея - все...
09.01.2011 22:14
vippoker написа:
такава те обичаме долсинея - всеотдайна,
ти си невероятна и толкова мила,
идвай в мазето

.............................
Силните думи са по-опасни и от кинжал. :)
цитирай
4. smile999 - Невероятен прозаист!!! Ураа...
09.01.2011 22:20
Невероятен прозаист!!!
Ураааааааа!!!!!!!!!!!!!!!
Братя, поклонете се...поне за това, че търчахме с него по мазетата и дърпахме фасове пред Кристал заедно!;-)))))))))))))))))
цитирай
5. vippoker - усмивке, ти не беше ли тогава на 16, ...
09.01.2011 22:23
усмивке, ти не беше ли тогава на 16, май не ти давахме да пушиш от нашите
цитирай
6. анонимен - Оставете палачинки и за мене
09.01.2011 22:49
Аз поддържам огъня. /картечния/. Боеприпаси има достатъчно, мишени също.
цитирай
7. dolsineq - Аз поддържам огъня. /картечния/. ...
09.01.2011 22:51
katana написа:
Аз поддържам огъня. /картечния/. Боеприпаси има достатъчно, мишени също.

.......................................
Катана, тая вечер те прескочих, но утре съм на линия...;)
цитирай
8. vippoker - катанаааааааа само по янките не ...
09.01.2011 22:56
катанаааааааа
само по янките не по партизаните
цитирай
9. анонимен - Партизан човек, луд човек
09.01.2011 23:42
vippoker написа:
катанаааааааа
само по янките не по партизаните

Наш човек, значи. Няма да стрелям по наши хора. :-))))))
цитирай
10. sevdabg - :)))))))))))))
10.01.2011 11:00
Дочаках добър материал от теб Покерче
Благодаря ! Посмяхме се на воля !
Споделяме еспрессото си с теб.
Верни твои фенове
оставаме ;)

/Заради СРС-тата няма да именувам фирмата ни:)/
цитирай
11. анонимен - От СРС
10.01.2011 11:45
sevdabg написа:
Дочаках добър материал от теб Покерче
Благодаря ! Посмяхме се на воля !
Споделяме еспрессото си с теб.
Верни твои фенове
оставаме ;)

/Заради СРС-тата няма да именувам фирмата ни:)/

до НаСРС си е една крачка. :-))))
Ако ме разбрахте правилно.
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Ама какви сте такива партизани, бе!
10.01.2011 14:00
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))
цитирай
13. elinora - Хахахаха,
10.01.2011 15:05
аз докато чаках на тази километрична опашка за "капка нежност" (ха-ха-ха) огладнях! :))) vippoker, ако е останало нещо от яденето на детето можеш кавалерски да ми го дадеш, м? :)))))
цитирай
14. magicktarot - яко!:)))))
10.01.2011 17:37
имам да те черпя за тая лъвица богиня:))))) Това е по-добре от глад!:)
цитирай
15. sande - Сегашните партизани предпочитат мазето, по е сигурно, по-безопасно, по е подръка и все нещо ще се намери ...
10.01.2011 18:39
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))


Мандри по гората и Балкана вече нема, за комка. В големите градове са, по-близо до Моловете ...
Не са глупави сегашните партизани, ама хич... А и командира им си го бива.
цитирай
16. анонимен - Към мазето, към мазето
10.01.2011 18:59
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))

че като задумкам с картечницата... Само за някоя палачинка може да поспра.
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Ц-ц-ц! И партизанлъка се изродил!
10.01.2011 23:06
sande написа:
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))


Мандри по гората и Балкана вече нема, за комка. В големите градове са, по-близо до Моловете ...
Не са глупави сегашните партизани, ама хич... А и командира им си го бива.

Барем една плевня няма ли да запалите?!?
:)))
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Давай нагледен матрял!
10.01.2011 23:09
katana написа:
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))

че като задумкам с картечницата... Само за някоя палачинка може да поспра.

Искам да видя катана с картечница :))) Може и палачинката да включиш, щото си е ясно, че ранътъ праи борбътъ :)
цитирай
19. анонимен - В момента провеждам индивидуална терористична акция
11.01.2011 10:29
4aiotgluhar4e написа:
katana написа:
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))

че като задумкам с картечницата... Само за някоя палачинка може да поспра.

Искам да видя катана с картечница :))) Може и палачинката да включиш, щото си е ясно, че ранътъ праи борбътъ :)

Нападнал съм Панто и му паля къщата, плевнята и обора с клонинги и домашни животни. Дори и кокошкита му ходят оскубани и се червят от срам.
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - А така!
11.01.2011 23:47
katana написа:
4aiotgluhar4e написа:
katana написа:
4aiotgluhar4e написа:
Партизаните бягат към мандрите, не към мазето :)))

че като задумкам с картечницата... Само за някоя палачинка може да поспра.

Искам да видя катана с картечница :))) Може и палачинката да включиш, щото си е ясно, че ранътъ праи борбътъ :)

Нападнал съм Панто и му паля къщата, плевнята и обора с клонинги и домашни животни. Дори и кокошкита му ходят оскубани и се червят от срам.

Това е същи партизанин. Венсеремос!
цитирай
21. napeto - Новодомка съм. С гордост прочетох ...
12.01.2011 05:28
Новодомка съм. С гордост прочетох табелата " ПАЗЕТЕ ЛУДОСТТА" ами аз съм си чиста ..... да де няма да ми даде зор да спазвам ред и дисциплина и да не посрамя заветния лозунг.
цитирай
22. fartuni2011 - xaide joro 4akame s netarpenie 4as 4 ...
17.01.2011 15:07
xaide joro 4akame s netarpenie 4as 4 -ta na llydnicata ama mai ot lubov nqma6 vreme za pisane aaaaaaaaa::::::::::::::::))))))))))))
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Ама айде, деееее! Износи ни се чакалото :)))))
24.01.2011 15:57
Чух, че някакъв катун минал Дунав мост и изчезнал из Трансилвания. Да не би да е била наш'та лудница?
цитирай
24. mt46 - Благодаря за свежия хумор и за смеха!...
07.02.2011 00:49
Яка заигравка със съблогърите!... :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vippoker
Категория: Поезия
Прочетен: 255447
Постинги: 73
Коментари: 859
Гласове: 4235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930