Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 23:53 - продължение в лудницата 2 и половина
Автор: vippoker Категория: Забавление   
Прочетен: 10344 Коментари: 56 Гласове:
107

Последна промяна: 07.01.2011 23:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
тук ще сформираме партизански отряд.
обявих на всеослушание аз. докато го обявя, мълвата се разнесе и вече се беше събрала опашка от луди-партизани, сякаш беше нова година и раздаваха банани. Най-отпреде беше разбира се Певеца (мъж на около 47, от русе, с китара), който се опитваше като проповедник да успокои тълпата партизани. след него е Фрина (разбира се жена, с голямо деколте, поглед, който те съблича и коса на самодива), която нещо му обясняваше, че без нас няма да има Армагедон. Почнах да викам - "Тука няма ли някой, който да пише красиво", в този момент всички луди-поети вдигнаха ръце, сякаш бяха на партийно събрание и се гласуваше новия петилен план. "Исках да кажа четливо", всички ръце се прибраха остана само ръката на Деспинида (която както винаги не беше разбрала за какво се гласува), всички и направиха място до мене (разбира се), дадох и едно тесте листи, на които да пише и пак се провикнах "Кой ще носи байряка" (че то нали знаете чета без байряк, каква чета ще е). всички млъкнаха и взеха да се бутат. В този момент се обади Славимиргенчев1953 " Думите са еднакви, хората са прилични. Някои виждат в мрака, други не виждат в нищо." (цитат от Пред-писание), всички онемяхме и като един го погледнахме невярващо, как е възможно. Само Дивна8 нещо май не беше разбрала и си говореше бабините приказки и слушаше шепотът на вселената. "Галенав" някой (по гласа ми се стори Капито) от тълпата се провикна "тя да носи байряка" и всички викнаха "УРАААААА". тук искам да сложа една скоба и да поясня, че Галенав е от скоро в лудницата на блок.бг, ама тя е май по-луда от нас (от четирите сезона само  един сезон обичала и като чаршия се показвала) ний мъжката част от лудите я гледаме и надигаме палатки. предложението се прие с пълно мнозинство. някой попита (май беше Креатура или Криейт, незнам как се произнася) как ще бъдем облечени. Тук взеха думата Скарлети, Бвен, Дреси и Ламята, всеки имаше толкова лудо предложение че накрая се прие да си останем с белите роби (разбирай нощници) на черни точки (вече и без това бяхме свикнали с тях). приличахме на далматинци, ама май бяхме повече от 101, ще попитате защо сме облечени така.  аз не знам но съм чувал, че в тая лудница БЛОК.БГ ни примами една зла вещица за да ни одере после кожите. ама всичко е слух. тук има навсякъде СРС. от сутрин до вечер сме в блок.бг, а пък тъй да мразя блоковете. В края на четвъртия час от дебатите в тълпата луди-партизани, изригна вой "гладна съм" това беше май Мажиктарот, която беше прималяла от глад. "Какво има за ядене" извикаха дружно Блогена, Непоносимост, Лютачушка, Катана и Никодима. "Без храна няма борба" извика Лелясофка и побегна към кухнята, от къдете се носеше аромат на ...... манджа (там бяха се развихрили Сладурчето87, Маринапх, Писателката и Звезди2010, най-добриче готвачки в блока). искам да ви кажа, че няма по-добри от тях в кухнята. а пък какъв боб правят само. май много се заплеснах и изтървах да ви спомена за Трънчето, Троя и Усмивката999, които до толкова се запалиха по идеята, че продължиха да мечтаят за партизанския живот сред природата. Севдабг нещо не беше доволна от това че ще трябва да става партизанка и някой и предложи да стане ятачка, нали и такива трябвало да има, което много и допадна и май и доди вдъхновение та написа чак две съчинения "Отказват ли мъжете секс? и Следпразнично".
тук искам да благодаря специално на Деспинида за приятелското намигване, много беше хубаво.
край на втора част.

всяка прилика е невъзможна
обичам ви приятели 
и ви чакам в блок.бг
 



Гласувай:
177




Следващ постинг
Предишен постинг

1. tryn - Ура!!!
08.01.2011 00:08
Вече съм в Лудницата!
Сега мога да пиша, каквото си искам...

Благодаря, ВИП.!
цитирай
2. vippoker - недей да викаш урааааа. още не си ...
08.01.2011 00:13
недей да викаш урааааа. още не си приета. приемаме те след като се закълнеш пред знамето в четвърти епизод
цитирай
3. анонимен - Крюела де Вил
08.01.2011 00:25
Хммм, намирам бездомно куче, вместо vip.:))))
цитирай
4. sladyr4eto87 - S NETARPENIE O4AKVAM 3-TA 4AS NA ...
08.01.2011 00:29
S NETARPENIE O4AKVAM 3-TA 4AS NA PALNA LYDNICA ::::::::))))))LEKA VE4ER
цитирай
5. vippoker - а ето и анонимната Крюела де Вил (тя ...
08.01.2011 00:37
а ето и анонимната Крюела де Вил (тя беше оная от филма, дето искаше да ни одере кожиге), ама ний далматинците сме много задружни
цитирай
6. vippoker - лека нощ сладурче, ще има продъл...
08.01.2011 00:39
лека нощ сладурче, ще има продължение, сънувай ни
цитирай
7. анонимен - Много съм издирван, Ама много
08.01.2011 10:06
Трябва ми ятачката Севда. Да ме крие и обгрижва и да ми помага в лъскането на катаната. Има ли приемни дни и часове и други подробности? С кого да съгласувам периода на криене при ятачка?
цитирай
8. sevdabg - ВИП си отвсякъде :))))
08.01.2011 10:14
Обаждам се от яташката дупка-
и пак се скривам...;)

Катана, ще те допусна в дупката
само с депеша от Виппокерчето ;)
цитирай
9. blogena - Фффнимавайте със мъжките нагони
08.01.2011 10:15
приготвила съм
усмирителните панталони ;)
че някои ятачки ячки
не си мислете да ви къткат като квачки...
дори и да се доста луди
не ще се хванат като каракуди ;)

цитирай
10. vippoker - аааааа севда е ятатачка на всичк...
08.01.2011 10:16
аааааа севда е ятатачка на всички
това означава, че всички трябва да минем през ятачката
цитирай
11. syrmaepon - Всеки блок си има нужда от хроник...
08.01.2011 10:20
Всеки блок си има нужда от хроникьор,лудницата също :)
цитирай
12. vippoker - някой предложи да изберем Сърма...
08.01.2011 10:23
някой предложи да изберем Сърмаепон за хроникьор, други предложения - няма, избира се единодушно,
да бъде
цитирай
13. karambol5 - Айде и аз в лудницата :) То май не ...
08.01.2011 10:23
Айде и аз в лудницата :)
То май не съм излизал от там де.......
цитирай
14. vippoker - ще те приеме Карамбол5, но има и ч...
08.01.2011 10:24
ще те приеме Карамбол5, но има и членски внос
цитирай
15. sevdabg - Как така Покерче?
08.01.2011 10:44
vippoker написа:
аааааа севда е ятатачка на всички
това означава, че всички трябва да минем през ятачката


Ще ме смачкате бе :))))))))))))
А в яташката дупка, както вече обясних- само с членска карта :)))
Ще решаваме дали само ВИП или
"луд" ще е достатъчно...
Споменаваш за членски внос?
Може ли да се участва с активи- някакви?
Машини, ум, връзки с когото трябва? ;)
цитирай
16. анонимен - Покерче, давай депешата, че съм заплашен от намиране и залавяне
08.01.2011 11:28
sevdabg написа:
Обаждам се от яташката дупка-
и пак се скривам...;)

Катана, ще те допусна в дупката
само с депеша от Виппокерчето ;)

:-)))) Направо ми трепери кимоното и вече се замислям дали да не си покажа ....
нунджакото /с цел сплашване на врага/. Нека врага да знае, че с нунджакото мага да направя 6 цицини на летяща муха, без да я убия. /латентен природолюбител съм/.
цитирай
17. syrmaepon - някой предложи да изберем Сърма...
08.01.2011 12:47
vippoker написа:
някой предложи да изберем Сърмаепон за хроникьор, други предложения - няма, избира се единодушно,
да бъде

Няма нужда от нов,то си има вече :)
цитирай
18. sande - Хич не ми се ходи в гората в това студено време, да си оставя аз туршията, домашната наденица, ракията и виното и да ...
08.01.2011 13:18
... и да ви тръгна по лудия акъл, ама сам седи ли се сам?!
Аз съм добър да копам и да рина, да рина и да копам - нали землянки ще ви требат!

Или пък да си остана и аз като Севда за ятак - да ви пращам сланинка, суджучец, а и нещо за разгрявка.
Оставам командира на лудите да реши като какъв може да съм полезен...
цитирай
19. dolsineq - А мен Жорката ме "уплаши&q...
08.01.2011 13:18
А мен Жорката ме "уплаши", че ще разбие компа си в главата ми и аз сега ще си седя в дупката, докато някой не се сети да ме измъкне...;)
цитирай
20. magicktarot - Ааа, НЕ! Искам опровержение!:)))
08.01.2011 13:51
Въобще не съм пускала аз каквото и да е за глада, беше друга блогърка. Аз съм по илюминатите.:)))
цитирай
21. анонимен - Ахаааааааа! Така значи... Ей сега ще те помоля за нещо
08.01.2011 14:04
magicktarot написа:
Въобще не съм пускала аз каквото и да е за глада, беше друга блогърка. Аз съм по илюминатите.:)))

Запали една илюминация в дупката на Долси и тя ще изскочи като тапа от нея.
Колкото по-илюминатна е илюминацията, толкова отскока ще е по-висок.
цитирай
22. magicktarot - 23. katana, Ама как така!!!???
08.01.2011 14:21
С удоволствие бих изпълнила молбата ти, но илюминатите са против всякакъв вид илюминации:))))) А и да правя нещо по дупките на блогърки, с които не се познаваме взаимно ... не съм толкова отворена:))))
цитирай
23. dolsineq - :)))
08.01.2011 14:51
Който ме е вкарал в дупката, той да ме измъква! magicktarot, не си длъжна да го правиш. Жорката да си се връща и да си свърши докрая работата, а не така наполовина...;-)))))))))
цитирай
24. nicodima - Има един Знаменосец с червено знаме и сърп и чук на него - Кушел : )...
08.01.2011 15:08
За него съм Народния Враг и всеки негов коментар към мен е малък Народен съд / само дето народът го няма : ))/ , ама няма да го огрее, защото ще му пратя бойна група от Борето Тодоров : ) и Veselaj, Torros и Divini...
цитирай
25. sevdabg - Долсинейке,
08.01.2011 15:29
dolsineq написа:
Който ме е вкарал в дупката, той да ме измъква! magicktarot, не си длъжна да го правиш. Жорката да си се връща и да си свърши докрая работата, а не така наполовина...;-)))))))))


И аз съм възмутена :(
Започна ни тук.. Покерчето..
и кво? :)))))))))))))))))))
цитирай
26. анонимен - А мене що ме пропускаш, а? :-)))
08.01.2011 15:59
nicodima написа:
За него съм Народния Враг и всеки негов коментар към мен е малък Народен съд / само дето народът го няма : ))/ , ама няма да го огрее, защото ще му пратя бойна група от Борето Тодоров : ) и Veselaj, Torros и Divini...

Ще размахам нунджакото и ще видиш ти... :-)))
цитирай
27. анонимен - Абе, много мераце за дупки се появиха
08.01.2011 16:02
sevdabg написа:
dolsineq написа:
Който ме е вкарал в дупката, той да ме измъква! magicktarot, не си длъжна да го правиш. Жорката да си се връща и да си свърши докрая работата, а не така наполовина...;-)))))))))


И аз съм възмутена :(
Започна ни тук.. Покерчето..
и кво? :)))))))))))))))))))

А четата? Ще излезе, че на 1 четник 3 дупки се падат. Направо дупкова съпротиваще настане... magicktarot , може и да си против илюминациите, ама ще трябва да палиш фитила.
цитирай
28. dolsineq - Тя, борбата е все за "дупка...
08.01.2011 16:21
Тя, борбата е все за "дупката" Катана, така, че дръж катаната в изправност...;-)))
цитирай
29. sevdabg - :)))))))))))))))))))
08.01.2011 17:29
dolsineq написа:
Тя, борбата е все за "дупката" Катана, така, че дръж катаната в изправност...;-)))



:)))))))))))
цитирай
30. sevdabg - Куш
08.01.2011 17:50
Не ти отива някак да пишеш това на една Жена,
а имайки предвид постингите й- точно пък на тази жена? :(
Но ти си знаеш...
Искаше ми се да ти кажа че ние тук се веселяхме на воля,
а сега ще се започнат едни нежелани политически противоборства и нападки,
което мисля не беше идеята на Покерчето и постингите.
И наистина е време мисля, той да се намеси с мнение ..
цитирай
31. nicodima - Севде, споко : )... Куш ми е слабост и си го закачам, за да е в напрежение : )...
08.01.2011 18:25
Нали в спора е истината : )...
Ами и той да си спретне чета : ))...
А кой краде в Б-я и под чий чадър на всички е ясно вече : (...
цитирай
32. dolsineq - Тя, борбата е все за "дупка...
08.01.2011 18:27
sevdabg написа:
dolsineq написа:
Тя, борбата е все за "дупката" Катана, така, че дръж катаната в изправност...;-)))



:)))))))))))

.................................
Знам, Севде, знам, че добре си гледаш работата, той и Катана вече те похвали, ама аз държа и Жорето да си довърши своята...;-))))
Що минуси се поевиха, счупиха клона...
цитирай
33. wasteland - По-скоро сте като завера, а не като ...
08.01.2011 19:08
По-скоро сте като завера, а не като партизански отряд :)

Минусите може да са от клошари, дето си нямат блок над главата :)

И аз съм едва до пощенските кутии още и то от скоро, ама тука май е за предпочитане пред другите пишман форуми, дето наистина не са като партизански отряд, ми по-скоро като отдел на ГЕСТАПО... Пример - форумът на АБВ :)

Та - засега съм доволен и ако ми хареса - ще си купя мезонет на последния етаж...
цитирай
34. sezoni - пристигааааааааааам ...
08.01.2011 21:19
каква е тази група на лудите партизани , забравихте ли , че групата се нарича разумните партизани , ама ха ,добре , че дойдох за да ви подсетя ;). браво на blogena , че е предвидлива и е приготвила усмирителните панталони , може да ги занесе на коментарите по предназначение , тези които са облечени като далматинци веднага да се преоблекат като котенца , защото се разлаяхте и изпокарахте като кученца , на wasteland му дайте шапка с козирка , когато се приготвите ще отпразнуваме хубавото настроение с готина музика ;)
цитирай
35. анонимен - Добре, изтрих го.
08.01.2011 21:20
Но си го мисля, Никодимке.
цитирай
36. vippoker - здравейте скъпи приятели, както ...
08.01.2011 21:26
здравейте скъпи приятели,
както вижда и чух, докато аз катеря мадарските скали и зареждам положителна енергия, вие тук сте го направили като селска кръчма, знаете,че много ми липсвате, но някой ние е предал на модераторите (тия минуси са само от тях) завиждат ни, ще трябва да проверим за предатели. всички да минат през детектора на истината, май тука има и СРС, ще проверя, почвам да пиша
цитирай
37. vippoker - куш тук в БЛОК. бг сме се събрали на ...
08.01.2011 21:37
куш тук в БЛОК.бг сме се събрали на купон да верно лудница е ама то къде не е и в къщи предполагам и у вас, навън навсякъде, тука поне сме безопасни, затворени в блока. приятели за политика предлагам да се говори след като се плати, т.е даваш 5 лева и си изливаш политическия яд. съгласнили сте. защото да ви кажа чесно ми омръзна от политика всичките са един дол дренки, шипки и трънливки.
всяка прилика е невъзможна
почвам да пиша трети епизод
забравих да ви кажа посетете мадарските скали през зимата нещо невероятно красива е
обичам ви

цитирай
38. scarlety - Хеехе,
08.01.2011 21:44
Покерче, тук е минала добрата фея с плюсовете и е натрила носа на лошата фея;)) Лудницата явно и харесва;)))) Давай трети епизод!
цитирай
39. sezoni - kushel
08.01.2011 21:48
какво точно си мислиш , помисли си добре , надявам се да имаш хубаво настроение;)
цитирай
40. nicodima - : )))
08.01.2011 22:03
Thanks, на всички! От следващия момент започвам да говоря за времето, за музика и държавното регу... пардон, държавната лотария : )))...
пък Кен Киси беше казал: " Лудницата, това е едно малко общество!" : ))...
цитирай
41. vippoker - правилно никодима, в самата пол...
08.01.2011 22:09
правилно никодима, в самата политика има заровена много отрицателна енергия, и почнем ли да дая чоплим, неминуемо ще се хванем за гушите, затова предлагам когато говорим за нашите управници да ги описваме като прагнозата за времето, числата от тотото и т.н
например
днес задуха топъл ветрец от гърция при което облачето цецо се спусна по склона на банско без охрана
цитирай
42. nicodima - А, и веднага продължавам:
08.01.2011 22:15
Ледени вихрушки откъм Русия издухаха палтото на финансовия министър : )...
цитирай
43. sezoni - аз съм на принципа
08.01.2011 22:17
коментара ми да е по-темата както е в случая
цитирай
44. nicodima - sezoni,
08.01.2011 22:30
разбрах намека ; )...
цитирай
45. анонимен - Понеже у нас
08.01.2011 23:28
свестните считат за луди, къде е купона? Тук, естествено. Куш... ще се разправяме с тебе, отделно. Не тук. Що щипеш Никодима неоторизирано, а? Искаш и ти илюминатски илюминации? Отделно бомбите и мините....
цитирай
46. sevdabg - Добро утро
09.01.2011 10:57
Как сте компанията?
Да имате нужда от кафе, палачинки?
Какво да е конфитюрчето...
:))))
цитирай
47. анонимен - Какво си се развикала "има палачинки!?!?!?!" А?
09.01.2011 11:11
sevdabg написа:
Как сте компанията?
Да имате нужда от кафе, палачинки?
Какво да е конфитюрчето...
:))))

Палачинките са си за мене, само за мене и за никой друг!!!!! Може да има и за някой друг, ама ако останат!!!! Тук вече... стана въргал! Палачинков. Даже си имам няколко девиза: "Палачинките или смърт!", "Палачинкоядец, това звучи гордо" и други. С шоколад, ягоди и череши... ако обичаш...
цитирай
48. sevdabg - Имаш ги :)))) Само твои са Катана :)
09.01.2011 14:05
katana написа:
sevdabg написа:
Как сте компанията?
Да имате нужда от кафе, палачинки?
Какво да е конфитюрчето...
:))))

Палачинките са си за мене, само за мене и за никой друг!!!!! Може да има и за някой друг, ама ако останат!!!! Тук вече... стана въргал! Палачинков. Даже си имам няколко девиза: "Палачинките или смърт!", "Палачинкоядец, това звучи гордо" и други. С шоколад, ягоди и череши... ако обичаш...



Палачинкоядецо такъв ;)
цитирай
49. zvezdi2010 - Много точно! Лудницата е жалка ...
09.01.2011 14:37
Много точно!
Лудницата е жалка България,
а лудите сме ние,
които още се лъжеме че сме добре
на родна земя.
цитирай
50. bven - Тъкмо бях решила да не броя гласове, знаменца и пирамидки -
09.01.2011 15:09
твоето творение, vippoker, отново събуди Егото ми и ето - щом видях, че съм цитирана (няма значение защо, за какво или как!), веднага ми стана леко, весело и дори без никаква награда - да, гласувам 2 пъти - за постинга и за блога. Живо подмазване, но без това няма пак да пишеш за мен, нали!? Пък и аз ще се реванширам с нещо...:)))
цитирай
51. makont - Страхотно,
09.01.2011 15:11
такова чувство за хумор, усмихна ме. Аз като счети ще Ви подпомагам индиректно, ще намирам пари и оръжие за четата. Да ме пазите в тайна. Усмивки!
цитирай
52. fartuni2011 - eeeeeee mnogo e qka taq ludnica m...
09.01.2011 16:00
eeeeeee mnogo e qka taq ludnica mnogo e veselo
цитирай
53. анонимен - :-))) Ахъм.. Признавам си..
09.01.2011 17:39
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Как сте компанията?
Да имате нужда от кафе, палачинки?
Какво да е конфитюрчето...
:))))

Палачинките са си за мене, само за мене и за никой друг!!!!! Може да има и за някой друг, ама ако останат!!!! Тук вече... стана въргал! Палачинков. Даже си имам няколко девиза: "Палачинките или смърт!", "Палачинкоядец, това звучи гордо" и други. С шоколад, ягоди и череши... ако обичаш...


Палачинкоядецо такъв ;)

По скоро съм сериен палачинкоубиец, палачинкофоб /унищожавам ги/ и съм склонен към палачинкоцид.
цитирай
54. sevdabg - Покерче,
09.01.2011 18:52
в очакване на 3-та част сме ?
Нетърпеливи сме :))))
Искамеееееее :))))))))))
цитирай
55. анонимен - Не си прави оглушки, Севде
09.01.2011 22:44
sevdabg написа:
в очакване на 3-та част сме ?
Нетърпеливи сме :))))
Искамеееееее :))))))))))

ПАЛАЧИНКИИИИИИИИИИИИИ!
цитирай
56. sevdabg - Не викай бе :)))))
10.01.2011 10:54
katana написа:
sevdabg написа:
в очакване на 3-та част сме ?
Нетърпеливи сме :))))
Искамеееееее :))))))))))

ПАЛАЧИНКИИИИИИИИИИИИИ!



Всички разбраха, че цяла сутрин ги правя :))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vippoker
Категория: Поезия
Прочетен: 255142
Постинги: 73
Коментари: 859
Гласове: 4235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930