Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 11:31 - утре ставам на 40
Автор: vippoker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17155 Коментари: 62 Гласове:
65



                 Някога когато, бях малко по-безрасъден (все още съм, но незная до кога) времето минаваше много бавно. не се замислях много за това, което ми предстои, живях ден за ден, нощ за нощ, будувах, лудувах, палувах, с една дума живях като за последно. любовта ми беше същата, дръзка, луда, решавах на мига и се отдавах на чувствата без да се замисля --- беше лудо, вълшебно, божествено, неповторимо, предизвикателно. 
                А сега като се замисля ще започна да пиша в "лични дневници", може пък да помогна на някого с опит. 
               Много съм се променил, а искам да полудея от любов. искам да живея за мига. искам да чувствам тръпката на предизвикателството, искам енергията на адреналина.
               Пиша от скоро. Когато Ви чета ми се изпълва душата. Обичам Ви виртуално. 
              В блока е купона. 
              Благодаря на всички които, отделиха време да прочетат моите думи. Благодаря на всички дори и на тези с минусите, както бе казал някой "НЯМА ПЪЛНО ЩАСТИЕ". Научих се да моля за вас и Ви прощавам. Всички сме грешни на този свят.
              Ние сме родени с късмет, защото се открихме. Нищо че сме виртуални. 
              Поклон на всички блогъри в блок.бг.








Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - ЧРД !
08.02.2011 11:36

СОНЕТ ПО ШЕКСПИР №


Дните на лицето пишат ода;
красотата вехне бързо като цвете;
немеете пред знаците на свода;
старостта не можете да спрете…

Ще откраднете ли чужда младост?
Ще живеете ли нечий чужд живот?
Не ще усетите в сърца си сладост,
лутайки се сред чужд и непознат народ!...

Но светът античен ни пленява
със свойта искреност и чистота –
да се роди в рая всеки се надява
и мечтае там да срещне любовта…

Тъй съдбата начертана е на длан;
там няма фалш – сал нега и блян…
цитирай
2. vippoker - благодаря ти лили
08.02.2011 11:38
благодаря ти лили
цитирай
3. nicodima - А, Водолей!
08.02.2011 11:45
Ще ти върви през следващите 100-тина години : ))...
Още си много млад : ), и ти пожелавам да не го осъзнаваш по-късно! : )...
Жив и здрав бъди и хубав празник утре!
цитирай
4. bven - Бъди честит всеки ден!
08.02.2011 11:50
Човек, както и да живее, помъдрява - пожелавам ти много щастие и любов!
цитирай
5. vippoker - привет щраки, още съм на 39, от утре ...
08.02.2011 12:00
привет щраки, още съм на 39,
от утре смятам да откача,
в тоалетна
хахаха
тепкс
цитирай
6. vippoker - благодаря ти никодимче следв...
08.02.2011 12:02
благодаря ти никодимче
следващите 100 ще ги споделяме заедно в блока
цитирай
7. vippoker - благодаря и на теб бвен ще помагаш ...
08.02.2011 12:04
благодаря и на теб бвен
ще помагаш в помъдряването
нали
цитирай
8. troia - Я виж ти,
08.02.2011 12:12
а пишеш все едно си на 20г. Душата ти е млада. Дано да ти се осъществят мечтите. Утре ще ти честитя, да не избързвам:)
цитирай
9. pisatelkata - Честит Рожден Ден!
08.02.2011 12:45
Не остаряваш с годинка,
а помъдряваш!
цитирай
10. mt46 - Вярвай, че хубавото тепърва предстои!...
08.02.2011 12:47
Аз съм малко по-голям от теб и все още се надявам, че ще Я срещна /макар че понякога се съмнявам/...
А утре - "направи" една торта, да почерпиш, а ние да те поздравим!...
цитирай
11. анонимен - ....Елица
08.02.2011 12:47
Щом мечтаеш за адреналинови изживявания-
не си помъдрял-личен опит-поздравленията за
рождения ден утре-а дните,наситени с адреналинови
емоции да стартират от днес-пииииииста свободна!
цитирай
12. vippoker - привет троя, годините летят, ама ...
08.02.2011 12:54
привет троя,
годините летят, ама май по акъл съм на 20
цитирай
13. vippoker - здравей писателко и благодаря
08.02.2011 12:55
здравей писателко
и благодаря
цитирай
14. vippoker - привет mt46 утре заповядай на ...
08.02.2011 12:55
привет mt46
утре заповядай на купона
цитирай
15. vippoker - здравей. . . . . елица адреналина ...
08.02.2011 12:56
здравей ..... елица
адреналина пречиства кръвта
помага за изгарянето на старите клетки
и въобще е много гот
цитирай
16. sladyr4eto87 - 4ydesen pozdrav blagodarq ti ot ...
08.02.2011 12:59
4ydesen pozdrav blagodarq ti ot sarce
4estiti da ti e ytre6niq den neka bade
s mnogo iznenadi i mnogo nazdrave
6te ti 4estitq ytre rojdeniq den ne e xybavo predvaritelno
i o6te ne6to prodaljavai vse taka na max
цитирай
17. vippoker - тенкс сладурче утре ще е много яко
08.02.2011 13:01
тенкс сладурче
утре ще е много яко
цитирай
18. despinida - Такааааа, да очакваме утре почерпка...
08.02.2011 13:21
но понеже битува суеверие, че 40-годишен юбилей, не се празнува, аз ти предлагам още сега да вадиш тортата и я режеш...даже, нема те караме да духаш свещите, сакън дявола де не ги изброи колко са....:))))
От сега ти желая здраве и пари, а другото ще си дойде от самосебе си...:)

ПП: За мен, моля парче - Бяла неделя с чаша вода :)

Пък, ей това ти го пращам за подарък...http://www.youtube.com/watch?v=snHWaSdOnW4&playnext=1&list=PLB91F16ED2E6CB593
цитирай
19. mariposatracionera - ЧРД,Жоро - слънце в блога си - обичан и очакван!
08.02.2011 13:27
Всяка възраст - със своята неповторима красота.

http://www.youtube.com/watch?v=yYJPIZ-C-9c
цитирай
20. анонимен - зарежи суеверията !
08.02.2011 13:52
при всеки повод - празнувай ! ...и започни от рождения си ден. бъди много,много щастлив и енергичен !
цитирай
21. анонимен - ЧРД предварително! Жив и здрав!
08.02.2011 13:54
А аз утре ставам на 48, Боже, кога минаха тези години, и колко ли още ми остават... не знам, но определено обичам живота с неговите дребни радости:)
цитирай
22. magicktarot - Фючърсно Честит Рожден Ден!:)
08.02.2011 13:55
Убедена съм, че след още четиридесет години ще казваш за изминалите 40: "беше лудо, вълшебно, божествено, неповторимо, предизвикателно. " А може и още някое живописно наречие да добавиш, че и повече!:)))) Поздрави!
цитирай
23. анонимен - ЧРД
08.02.2011 13:57
И аз се чувствам така макар да съм вече на 42. Все повече усещам как бързо минава времето. Вчера беше понеделник, а ето че дошъл петък....Минал и този месец...края на годината...нейсе. Да си жив и здрав и много красиви емоции.
цитирай
24. ve6titsa - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
08.02.2011 14:05
Пожелавам ти всичко,което не се купува с пари и много пари за това,което искаш да си купиш!Бъди здрав и обичан,а тръпката ще я изпиташ така или иначе.Може и на 55,а защо не и на 105:) За някои живота започва на 40. Ако си суеверен, остави другите да почерпят за твоя празник,а ти само се радвай на подаръците.
цитирай
25. tani4ka73 - честит рожден ден!Много здраве и ...
08.02.2011 14:15
честит рожден ден!Много здраве и късмет за рождения ден!Пожелавам ти и много любов,на 40 любовта е изключително специална,просто защото досега не си бил на толкова и не знаеш как ще е .Живей за мига ,обичай и бъди обичан!
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Прав си! Ние сме родени с късмет :)
08.02.2011 14:17
Всеки път, когато съм кисела и крива, влизам да прочета за лудницата и ми светва :) Всеки път, когато ме мързи да стана, се сещам как се сервираш с мед и лимон и започвам деня с усмивка :) Радвам ти се на духа, на детския поглед върху живота, на това, че си бълбукаш, без да ти пука от заядливци и минусчии :)
Не брой годините! Някои души се раждат стари, други никога не остаряват. Ти си от втората категория.
За рождения ден ти подарявам една тайна и една песен :)
Тайната: не търси любовта; ако е истинска, тя ще те намери сама.
Песента: http://www.youtube.com/watch?v=R08q2wzGpzk&feature=related
Честит празник! Бъди здрав и в мир със себе си!
цитирай
27. mt46 - Чай от глухарче!
08.02.2011 15:33
Може ли да се възползвам от "Тайната" /много ми допада/? Макар че тя вече е явна... :))))))
цитирай
28. tit - Сериозно?!!!
08.02.2011 15:40
Пък аз на 47!!!:))))
По тая причина няма да се фукам!:):):))))
Да сме живи и здрави!!!
Късмет и обич ти желая!!!
цитирай
29. mirandolina - Хи-хи...
08.02.2011 15:43
я едно наборче !:))) Само дето аз ще ги навърша през месец май....значи съм поооо-малка ..... :)))
Да си жив и здрав, това е най-важното !
цитирай
30. анонимен - ЧРД!
08.02.2011 15:44
Бъди здрав:)
цитирай
31. natali60 - ЧРД!
08.02.2011 15:56
Много щастие и любов!!! :)
цитирай
32. sparotok - 40 !
08.02.2011 16:15
Казват, че животът започва на 40, скоро ще разбереш дали е така:)
Приятно изкарване на празника!
Бъди здрав!
цитирай
33. анонимен - И аз бях същата
08.02.2011 16:18
Чета и мисля,че е писано за мен.Но вече остарях и се промених.Искам същото като преди,но не ми идва от вътре.Ех старост!
Прекрасен си.Великолепно е написано.
Поздрави от една модерна бабка.
цитирай
34. анонимен - С този пост
08.02.2011 16:21
голяма самореклама си си друснал.

Остава сега само да наблягаш, че си стар човечец,
който само виртуално закоренясва в нета.
От опит мога да кажа: със старостта тялото му става нещо,
но то не надделява нито любовта нито страстта нито пък
желанието за нови и нови житейски опити и приключения.

Ако те ударят още 2 пъти по 40 какво те очаква?
Старост, старост, старост?
Не! Не взимай лош завой.
Сърцето не старее.
цитирай
35. vesela85 - Ч.Р.Д Жоро да си жив и здрав !!!
08.02.2011 16:47
Отпразнувай си утрешния ден с много късмет и любов и не се отчайвай за нищо. Поздрав от мен!
цитирай
36. анонимен - Лудуването и палуването и. . . от...
08.02.2011 16:54
Лудуването и палуването и ... отдаването на удоволствията няма да ви помогне сладки мои .... само ще продължавате и ще продължавате са ГуБИТЕ все по-ценното и все по-малко оставащото ви време ...
Осъзнавате го, но нищо неможете да направите и се отдавате още повече на глупостите си и още повече незнаете какво става около вас и защо става, само в един момент разбирате с безвъзвратна точност, че времето ви е минало.
Забравете себе си за миг, отърсете се от егото си за миг и осъзнайте че всичко което имаме е тук и сега и ако изпуснем ТОЗИ миг изпускаме всичко. Не хабете ТОЗИ миг в глупаво умуване как изглеждате в чуждите очи, на го хабете в това да си наваксвате ефтини удоволствиица които си мислите че сте изпуснали, не го хабете в самосъжаление и плач
Осъзнайте, че смъртта е близо ... много по-близо отколкото си мислите и дайте единственото което имате-живота си и постигнете невъзможното
цитирай
37. razkazvachka - Честит юбилей!
08.02.2011 17:06
И за много години: пътека да оставиш и да си щастлив.
цитирай
38. benra - 40...бравос!
08.02.2011 17:07
чудесна възраст!Пожелавам ти да те радва и да й се радваш!
цитирай
39. smile999 - Живей си щастливо, както на теб ти се ...
08.02.2011 17:34
Живей си щастливо, както на теб ти се иска и се радвай максимално на живота!
Другото...утре ще ти кажа!
999+1 :-)))
@----)-------
цитирай
40. dorichela - Жив и здрав да си,
08.02.2011 17:44
отново да усетиш искрата, която ти липсва:)
цитирай
41. dolsineq - :))))))))) И утре е ден...;)
08.02.2011 17:58
Затова и утре ще те поздравя: http://www.youtube.com/watch?v=tTwExVZMT_s ;)
цитирай
42. magnoliya - Ех,
08.02.2011 18:40
вървят си дните, седмиците, месеците и годините. Както виждам, дошло е времето, когато човек се обръща назад и си дава сметка какво е постигнал през това време. И ако мечтаното не е постигнато, да се стреми към него. Желая ти успех във всичко!
Пожеланията за рождения ден ще ги направя утре.
цитирай
43. ketcakuatl - ХМ.М..
08.02.2011 18:41
Няма да се поддам на всеобщите дитирамби, ами ще ти дам ценен съвет! ВНИМАВАЙ! При мъжа на 40 и около, настъпва една криза, която е всеизвестна уж, но всички мислят (естествено) че не се отнася до тях. Така че - умната!!! Изпитах и преживях едвам, затова си позволявам да съветвам. Сега може би си в еуфория, но се надявам някаква забутана червена лампичка да светне когато е нужно. Все пак честито градски, извинявай че не съм като другите....
цитирай
44. 4aiotgluhar4e - Може, разбира се :)))
08.02.2011 18:45
mt46 написа:
Може ли да се възползвам от "Тайната" /много ми допада/? Макар че тя вече е явна... :))))))

И предай нататък!
цитирай
45. tryn - Прекрасен си, Жоро! Честит юбилей!
08.02.2011 18:45
Толкова искреност, обич и светлина излъчва всяка твоя дума!
Пожелавам ти красив Празник утре – с много приятели и усмивки!
Здраве и късмет, и Бог да е с теб във всичко! :)
Елица
цитирай
46. armorica - Лудувай като за първо и последно!
08.02.2011 19:25
Носи си новите дрехи и живей всеки миг докрай.
цитирай
47. mamkamu - :)
08.02.2011 19:40
Абе 40-те са една психологическа граница. Друг въпрос е, дали ще се оставиш да ти повлияе.

След има и няма седмица и аз навършвам 40, наборе :) Не знам за хубаво или лошо...

Весело изкарване... макар, че жена ми ми вика, че 40 години не се празнували :)
цитирай
48. andromen - ЧРД!
08.02.2011 20:35
Честито!...
От мен да знаеш - това е възрастта на половите шпаги и страсти!
Живей здраво и в хармония със себе си!!!
цитирай
49. hristo27 - Ето един повод Водолей да поздрави с ...
08.02.2011 20:36
Ето един повод Водолей да поздрави с Ч Р Д друг Водолей!
Да си жив и здрав и много късмета за теб и семейството ти!
цитирай
50. malchaniaotnadejda7 - Честит Рожден Ден, Vippoker!:)
08.02.2011 21:39
Пожелавам ти силата на духа да бъде с теб и както пее Михаил Йончев, винаги да имаш вяра, надежда и любов!:)
цитирай
51. kass - на 40
08.02.2011 22:27
животът тепърва започва :))))...
Честит празник и бъди жив и здрав :)...
цитирай
52. gita969 - Най - хубавата възраст
08.02.2011 22:49
Аз имам една собствена сентенция за 40 годишните (от тях съм) .Всичко,което ти се е слъчило до тази възраст е един голям АВАНС за това,което ти предстои за в бъдеще. Ако е преобладавало лошото то за нзпред те чака само хубаво,ако е преобладавала любовта те чака още повече любов,защото вече знаеш да даваш и получаваш, а ако не си бил достатъчно щастлив сега е моментът да разбереш колко си,защото все още имаш душа да те слуша. Всичко най- хубаво ти пожелавам от сърце. Аз съм ти набор + 1 год. и внучето ми вече спи зад мен и е на цели 4 годинки. Живот на акорд и не смятам да спра. Успех. Да си жив и здрав!
цитирай
53. kleopatrasv - ЧРД!
08.02.2011 22:53
За Утре- едно ново романтично начало
от утре- всичко тревожно на мига да е отлетяло
и от утре- щастието в теб трайно да се е приютило
и от утре за любов гореща да се е натъкмило

Пожелавам ти сбъднати щастливи мигове, бъди обичан!
цитирай
54. nirv - Някой ми беше казал една вярна пр...
08.02.2011 23:18
Някой ми беше казал една вярна приказка преди години:
"Когато бях тийнеджър ми казваха, радвай се сега, защото после като почнеш да работиш, ще видиш колко е трудно. И какво, пораснах, завърших намерих си работа, издържах се сам, живях, забавлявах, радвах се.
После ми казваха пак: Радвай се сега на свободата си, че после като се ожениш.... И аз се ожених, имам две прекасни деца, по които се разтапям, и добра жена, обичам да се прибирам вечер при тях, да усещам уюта на дома и спокойствието.
След това стана... радвай се сега, че като остарееш...И ето вече съм на 50 и кусур години, имам внуци даже, които изпълват почивните ми дни. Цял живот работих за име, сега то работи за мен, живея си спокойно, най-накрая спокойно след толкова години и мога вече истински да го оценя, защото сега имам нужда от това спокойствие"
А ти сега си на 40, бъди жив и здрав! Другото са бели кахъри...
цитирай
55. creatura - Бъди си просто Жоро, този романтик ...
08.02.2011 23:36
Бъди си просто Жоро,този романтик от блога,който с всеки стих ме притиска все повече към себе си.Вече съм ти фен.Нещо от Дамян Дамянов за теб....
Създадох те от обич и мъгла.
Невидим образ на мираж най-видим.
Ела! Строши съня ми и ела!
Жадувам двама с тебе да отидем
далече - в оня, приказния свят,
желан от памтивека от душите -
единствен рай след дългия ни ад.
Любов се казва той.
И в него скрити
Адам и Ева, в дъното му там,
ездата на живота вечно гонят
и от галопа им свещен без свян
една след друга куп зведи се ронят.
Мечта ли си? Душа ли или плът?
Не зная. Ала знам, че кон с копита
от лудо натърпение за път
готов е да побегне и през смърт,
орисан да я смъкне от звездите.

ОТ ЧУВСТВА И ОТ МИСЛИ ТЕ ИЗВАЯХ
Съзирах те навред, във всяко нещо.
Но ти не беше същата, оная,
която всеки ден и вредом срещах.
Ти беше друга: много по-различна,
по-нежна, по-красива, по-... злокобна.
Но в тебе аз онази все обичах:
измислица, на живата подобна.
Бъди каквато щеш. Нима е важно
каква си всъщност - грозна ли, красива?
По-важното е, че дори миражна
ти можеш моя хубав свят да раждаш.
Но никога - да го убиваш...
цитирай
56. monaliza121 - Честит рожден ден!
09.02.2011 00:29
Запази душата си млада, нека е камбана до края!

http://www.youtube.com/watch?v=7k3FzsfdTho
цитирай
57. svoboda64 - Хайде, честит ти РД на деня :)
09.02.2011 01:26
Познавам много Водолеи (самата аз от котилото). Няма кротнал се Водолей, има уморен Водолей :) Щото Братът на Човечеството не спира да претаква (добро и зло), да крои планове, да бъде повече с другите, отколкото със себе си - и после му казват "Ти що така не направи нищо за себе си ":)

Но каквото и да правиш, поне си наясно, че никога няма да умреш от скука :) Ние умеем да се забавляваме дори там, където другите не виждат повод!

Така че пълен напред! Най-хубавото предстои!
Cin-cin!
цитирай
58. feishtica - Честит Рожден Ден!
09.02.2011 01:49
Това аз го преживях миналата година. Беше ми хем малко тъжно, хем забавно, защото ми се струваше, че някой ми е устроил някаква екстравагантна шега и на другия ден ще се събудя и ще ми кажат: "Споко бе, не си ти тая, дето е станала на 40. Ти си си на 25". Май всъщност още не съм повярвала докрай, че съм на 40.
А бе важното е, че човек май наистина се уталожва с възрастта, почва да цени мига и повече или по-малко се успокоява.
Та честито! Жив и здрав да си и възрастта да е само "документална". :)
цитирай
59. анонимен - честит да си!
09.02.2011 05:41
:

оси4
цитирай
60. bizcocho - :) Тръгнал си да преваляш юношес...
09.02.2011 05:49
:) Тръгнал си да преваляш юношеството? Честито тогава! Да си здрав и да полудяваш от любов! За това възраст няма! А тя, любовта над 40 е още по-щура :))))))
цитирай
61. анонимен - Да си жив и здрав!
09.02.2011 08:29
С много здраве и късмет!
цитирай
62. scarlety - Eхе,честито,младеж:)))
09.02.2011 09:45
Здрав и щастлив и с чувство за хумор да си винаги!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vippoker
Категория: Поезия
Прочетен: 255559
Постинги: 73
Коментари: 859
Гласове: 4235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930